ICOSMO Sp. z o.o. — oficjalny dystrybutor kosmetyków koreańskich w Europie, prowadzący sprzedaż hurtową dla osób fizycznych i prawnych.
Nasze marki to: MEDI-PEEL, Masil, Jigott, Zenzia, Iunik, Fortheskin, WISMIN, FarmStay, Pyungkang Yul, TRIMAY, Dr Oracle, COXIR, Daeng Gi Meo Ri, COSRX, Missha, Beauty of Joseon, VT COSMETICS, AXIS-Y, SKIN1004, BEAUSTA, BIODANCE, Dr Althea i inne. Jesteśmy również wyłącznymi przedstawicielami ESTHETIC HOUSE CP-1, Fraijour i Kiss by Rosemine.
Wszystkie nasze produkty są oficjalnie importowane do Unii Europejskiej i posiadają certyfikaty CPNP, które możemy dostarczyć naszym klientom na życzenie.
ICOSMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Szeligowska 18, 01-320 Warszawa
NIP: 5214073536
REGON: 528909368
KRS: 0001111116
VAT UE: PL5214073536
EORI: PL521407353600000
Aby złożyć zamówienie, klient powinien złożyć wniosek o rejestrację na stronie https://b2b-icosmo.pl (dla klientów z Polski) lub https://b2b-icosmo.eu (dla klientów z innych krajów), podając numer telefonu, adres e-mail, nazwę firmy lub osobę kontaktową, a także miejsce późniejszej sprzedaży towarów (punkt sprzedaży detalicznej, strona internetowa itp.). Następnie klient otrzyma hasło do konta osobistego i możliwość składania zamówień online.
Aby złożyć zamówienie, należy dodać towary do koszyka, wybrać metodę płatności, podać numer VAT (jeśli istnieje), adres dostawy i kliknąć przycisk „Złożyć zamówienie”. Po złożeniu zamówienia zostanie ono przetworzone przez naszego menedżera. Zostanie obliczony koszt dostawy, a klient otrzyma fakturę proforma — wstępny dokument do zapłaty, który zawiera asortyment towarów, jednostki miary, ceny za każdą pozycję oraz całkowity koszt zamówienia, w tym kwotę za dostawę.
Minimalna kwota zamówienia wynosi 500 PLN dla klientów z Polski i 300 EUR dla klientów z innych krajów. Nie ma ograniczeń co do minimalnej ilości zamawianych towarów.
Koszt dostawy jest obliczany oddzielnie dla każdego zamówienia na podstawie ilości towarów, całkowitej wagi i adresu dostawy. Główne firmy kurierskie, które dostarczają nasze zamówienia to DHL, FedEx, Venipak i Raben. Wybieramy najkorzystniejszą opcję dla klienta w oparciu o koszt i czas dostawy.
Koszt dostawy jest dodawany do kwoty zamówienia i opłacany przez klienta. Przy zamówieniach powyżej 1500 EUR (lub 6500 PLN dla klientów z Polski) oferujemy 50% zniżki na koszty dostawy.
Kupujący ma możliwość samodzielnego zamówienia kuriera po uprzednim uzyskaniu od nas informacji o wymiarach i wadze paczek.
Płatność za zamówienie dokonywana jest na podstawie faktury proforma w jeden ze sposobów:
1. Przelew bankowy
Przelew bankowy z konta klienta na konto sprzedawcy
PKO Bank Polski S.A.
SWIFT: BPKOPLPW
Konto dla zamówień w PLN: PL07 1020 1042 0000 8302 0593 8941
Konto dla zamówień w EUR: PL95 1020 1042 0000 8202 0593 8958
Należy pamiętać, że realizacja przelewu bankowego może potrwać do 3 dni roboczych.
2. Płatność elektroniczna
Za pomocą serwisu płatności elektronicznych, który daje możliwość opłacenia zamówienia w dowolny dogodny dla klienta sposób: przelewem bankowym, kartą płatniczą, BLIK, Apple Pay lub Google Play.
Zamówienie jest wysyłane do klienta następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu opłaty na naszym koncie bankowym.
Czas dostawy zamówień na terenie Polski wynosi 1 dzień roboczy od momentu nadania. Czas dostawy do innych krajów może wynosić od 2 do 14 dni roboczych w zależności od firmy kurierskiej i miejsca docelowego.
Klient może również odebrać zamówienie osobiście z naszego magazynu w Warszawie pod adresem:
ul. Szeligowska 18, 01-320 Warszawa.
Wszelkie reklamacje dotyczące niezgodności, wad lub uszkodzeń towarów należy przesyłać na adres sales@b2b-icosmo.pl. Prosimy o podanie numeru zamówienia oraz załączenie zdjęć towaru.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. O wyniku rozpatrzenia reklamacji klient zostanie poinformowany na adres e-mail podany w reklamacji.
W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki z zamówieniem, w momencie jej odbioru należy sporządzić „Protokół szkody” i podpisać go wraz z kurierem. „Protokół szkody” musi zawierać szczegółowy opis wszystkich uszkodzeń, nawet tych drobnych.
W przypadku uszkodzeń przesyłek nadanych do paczkomatów InPost, „Protokół Szkody” należy sporządzić online na stronie https://inpost.pl/protokol
Protokół Szkody wraz ze zdjęciami uszkodzeń opakowania zewnętrznego przesyłki oraz zdjęciami uszkodzonego towaru należy przesłać na adres sales@b2b-icosmo.pl. Należy pamiętać, że bez „Protokołu szkody” nie jest możliwe otrzymanie odszkodowania za towary uszkodzone podczas dostawy.
ZWROT TOWARU
Klient ma prawo odstąpić od umowy zakupu w terminie 14 dni od dnia dostarczenia zamówienia firmą kurierską. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, klient musi poinformować nas o tym drogą mailową na adres sales@b2b-icosmo.pl oraz odesłać towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Zwrot kosztów towaru następuje przelewem bankowym na konto klienta, z którego dokonano płatności.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli opakowanie ochronne towaru zostało uszkodzone lub jeżeli towar po otwarciu nie może być używany ze względów higienicznych i zdrowotnych.
1. Dane osobowe Klientów są przetwarzane przez Sprzedawcę z uwzględnieniem przepisów prawa obowiązujących w tym zakresie - w szczególności podane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) i zgodnie z treścią Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
2. Administratorem danych osobowych przekazywanych sprzedawcy jest Icosmo Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Szeligowska 18, wpisana do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0001111116, NIP: 5214073536, REGON: 528909368.
3. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji zamówień, świadczenia Usług drogą elektroniczną oraz innych celów określonych w Regulaminie. Dane są przetwarzane wyłącznie na podstawie przepisów prawa lub zgodnie z jego brzmieniem zgody wyrażonej przez Klienta.
4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak nie podanie niezbędnych danych osobowych może uniemożliwić Zamówienia.
5. Sprzedawca odpowiada za należytą ochronę przekazanych mu danych osobowe i dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem.
6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji Zamówienia oraz upłynięcia terminu ewentualnych roszczeń gwarancyjnych.
8. Każdemu Klientowi, jako podmiotowi danych przysługuje prawo wglądu w treść swoich danych osobowych, a także prawo do żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia lub całkowitego zaprzestania przetwarzania danych oraz prawo do przenoszenia danych pomiędzy administratorami.
9. W przypadku stwierdzenia naruszeń praw związanych z ochroną danych osobowych, Klient może złożyć skargę organowi nadzorczemu. W celu realizacji swoich praw należy się skonstatować z administratorem danych pod adresem: info@b2b-icosmo.pl lub w siedzibie Organizatora.